.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین نشست احمدی‌نژاد با ستادانتخاباتی‌اش

دومین نشست محمود احمدی‌نژاد با روسا و اعضای ستاد انتخاباتی‌اش در غیاب حماسه‌سازان اصلی حماسه سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 این بار در مجلس قدیم برگزار شد.

به گزارش فارس، دومین نشست محمود احمدی‌نژاد با برخی از روسای و اعضای ستاد انتخاباتیش در سال 84 و 88، این بار نیز بدون حضور رسانه‌ها با حضور افرادی همچون علی اکبر جوانفکر، محمد جعفر بهداد، مجتبی هاشمی ثمره، مهدی خورشیدی، عباس امیری فر، امیدی شهرکی، علیرضا احمدی‌نژاد روز گذشته در مجلس قدیم برگزار شد.

در این نشست که در زمان کمتر از 2 ماه مانده به برگزاری نهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی‌ برگزار شد، بازهم حماسه‌سازان اصلی حماسه سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 به دلیل مبارزه جدی آنان با جریان نفوذ کرده در کنار دولت و خط انحرافیون درون قوه مجریه دعوت نشده ‌بودند؛ البته اعضای دفتر مشایی طبق روال گذشته تلاش کردند، مدعوین این نشست را گزینشی دعوت کنند.

طبق اخباری مستندی که چندی پیش منتشر شده بود، تحرکات جریان انحرافی برای ساماندهی ستاد‌های انتخاباتی موسوم به حامیان دولت، وارد فاز جدیدی شده و به نظر می‌رسد برگزاری این جلسات با تحرکات فوق الذکر بی ارتباط نیست.

در آستانه ثبت‌نام از داوطلبین کاندیداتوری نهمین دوره انتخابات مجلس، تشکلی موسم به جبهه حامیان دولت اعلام موجودیت کرد و از اولین روزهای ثبت‌نام از نامزدهای مجلس نهم که از سوم دی ماه تا 9 دی ادامه داشت، شماری از اعضای شناخته شده جریان انحرافی که حتی سابقه بازداشت در کارنامه خود داشتند برای نامزدی در انتخابات مجلس نام نویسی کردند.

اولین نشست رسمی و غیر منتظره احمدی‌نژاد با برخی اعضای و روسای ستاد انتخاباتیش حدود یک ماه پیش و بدون حضور رسانه در محل سالن کنفرانس کشورهای اسلامی برگزار شده بود که البته هفته گذشته دستیار ارشد رئیس جمهور در گفت‌وگویی اعلام کرد این نشست انتخاباتی نبوده است.

بر اساس آنچه پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و دولت به عنوان تنها روایت‌گران دولتی حاضر در این نشست گزارش کرده‌اند، احمدی‌نژاد در بخشی از سخنانش در جمع حامیان گفتمان دولت اسلامی( روسا و اعضای ستاد انتخاباتیش) به آنان وعده می‌دهد که در زمان مقتضی درباره انتخابات سخن بگوید اما برخی از اظهارت وی ناظر بر انتخابات آینده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.